Oonan kohdunpoisto lähestyy ja kuitenkin kisaamisinto oli kova, joten sain Tiinan& Woiton ja Kirsin & Kaisan lähtemään meidän kanssa Mäntsälään kisaamaan. Tuloksena kolmosluokasta tosi hylky Oonalle sekä melkein nolla-hylky Woitolle, viimeinen este oli vain väärä :/ pirskutti! Kaisa sentään teki varmaa työtä ja puhtaan radan, yliaikaa tosin 3,84 sijoitus kuudes. Puhdas rata kuitenkin =)

Oona karkasi lähdöstä, tumman sininen putki oli tällä kertaa kummallinen, ei ole Kouvolan putki koskaan haitannut. Ohjaus oli vähän kohmeeta, 5 esteeltä; kepeiltä tuli ensimmäinen virhe, kun leikkasin takaa ja Oona pyyhälsi oikeasta välistä, mutta suoraan, ei siis aikonut edes käydä tekemään keppejä. Sitten selvisimme esteelle 14 ottaen aan kontaktitkin, mutta putkeen vienti oli niin löysä ja kannustus läpi menoon puuttui, että Oona kääntyi putkesta takaisin. Käsky putkeen uudestaan, kutsu muurille ja sen jälkeen minä olin menossa aalle ja Oona pyyhkii menemään putkeen. En minä sitä sinne ohjannut, mutta eipä se tainnut muutenkaan olla hallussa. Vähän sellainen lässähtänyt meininki radalla * hyi minua*

Oonalla oli kuitenkin hauskaa, otin sen putken jälkeen hypyn kautta vielä aalle, ja sitten suorin tein pois. Hienot aan kontaktit kuitenkin tuli. :) Olisin voinut ottaa enemmänkin harjoitustyyliset...

<>


Santulla ei ollut innostusta lähteä epävirallisiin ja minä nappasin sitten molemmat mukaani. Rata oli haastellinen eikä koiran kanssa kilpajuoksuun kannattanut siinä ryhtyä. Oonalle 15 ja sijoitus 5. Jehun kanssa menin Oonan jälkeen, huomattavasti rauhallisemmin ja tulokseksi maxien ainoa nolla ja voitto =D